سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

آخرین گزارش از رئال مادرید


- رئال مادرید با سه گل لوس آنجلس گلکسی را برد .

- ایسکو عملکرد فوق العاده ای در این بازی داشت . کمک زیادی در گلزنی های بنزما داشت و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود . ایسکو پس از بازی گفت:

” هم تیمی هایم کمک زیادی میکنند تا با شرایط جدید خود را تطبیق دهم . ما راهمان را پیدا کردیم و من از کارم خوشحال هستم . ما میاموزیم تا چگونه لالیگا را شروع کنیم و در بهترین فرم تیمی باشیم .”

- گرت بیل دیگر برای تاتنهام بازی نخواهد کرد . به گزارش AS آندره ویلاس بواس او را مجبور کرد تا بر خلاف میل باطنی ـش همراه تیم به موناکو سفر کند اما بیل نمیخواهد دیگر در لباس تاتنهام در زمین حاضر شود . تاتنهامی ها امروز به موناکو سفر کرده اند. پیش از این ، این روزنامه از توافق 120 میلیون یورویی رئال مادرید و تاتنهام خبر داده بود و اینکه برای اعلام رسمی این انتقال باشگاه بریتانیایی وقت بیشتری خواسته است . رئال مادرید نیز میخواهد با انتقال دی ماریا یا کونترائو به تاتنهام مبلغ این انتقال را کاهش دهد . همه این اخبار به کنار ، ولخرجی های 60 میلیونی تاتنهام در فصل نقل و انتقالات ، نیاز این باشگاه به پول فروش بیل را جدی تر نشان میدهد . به نظر میرسد باید دو هفته تیتر ها و شایعات زیاد رسانه های اسپانیایی را باور کرد و طی روز های آینده گرت بیل را کهکشانی جدید دانست .

- و آخرین حرف امروز در مورد بیل ، اگر اخبار روزنامه های انگلیسی را در این چند روز دنبال کنید ، به نتایج جالبی خواهید رسید . همه این اخبار یک نتیجه مشترک دارند ، گرت بیل این تابستان به رئال مادرید میپیوندد !

- La Sexta دیروز گزارش داد ایارامندی هنوز با فشار های زیاد در باشگاه رئال مادرید نتوانسته کنار بیاید . طبق این گزارش این هافبک باسکی هنوز با مشکل عضلاتی ـش درگیر است و بازگشت به تمرینات او به کندی جلو میرود . با این اوصاف احتمال اینکه او در بازی های تور امریکا نتواند به میدان برود هم وجود دارد . شاید مشکل ایارامندی جدا فشار های زیاد ، تجربه کم این بازیکن در وفق دادن ـش با باشگاهی چون رئال مادرید است .

- و در آخر ، به نظر میرسد باشگاه چلسی علاقه مند به جذب سامی خدیرا شده است . با توجه به اینکه آنچلوتی میخواهد از خدیرا در پست هافبک دفاعی استفاده کند و با بازگشت ژابی کار او برای حضور در ترکیب خیلی سخت می شود ، اگر چلسی پیشنهاد 30 میلیونی برای جذب ـش بدهد میتواند اتفاق خوبی برای طرفین باشد . با این وضعیت مشاهده دوباره خدیرا و مورینیو در یک تیم سورپرایز نخواهد بود !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آخرین اخبار رئال مادرید, آخرین نتایج بازی های رئال مادرید, اخبار بازیکنان رئال مادرید, آخرین نقل و انتقالات رئال مادرید, مسابقات دوستانه رئال مادرید, پست بازیکنان جدید رئال مادرید, چه خبر از رئال مادرید, جدیدترین اخبار از رئال مادرید, ,
فروش بک لينک